7 مدل از محبوب ترین پتوهای خبرنگاران در پاییز سال جاری

به گزارش مهسان بلاگ، پوشیدن لباس های بافتنی، استفاده از جوراب های نرم و پوشاندن پاها یا کل بدن با یک پتوی گرم و نرم از لذت های پاییزی است که هیچ وقت قدیمی نمی شوند. تصور کنید که بعد از یک روز کاری و سرد به خانه می رسید. برترین کاری که برای برطرف خستگی انجام می دهید آماده کردن یک لیوان چای، قهوه یا دمنوش و نوشیدن آن در کنار بخاری است، در حالی که روی خودتان پتو کشیده اید و احتمالا در حال تماشای برنامه محبوب تان از تلویزیون هستید.

7 مدل از محبوب ترین پتوهای خبرنگاران در پاییز سال جاری

وقتی هم که شب فرا می رسد و قصد خوابیدن دارید، کیسه آب گرم را زیر پتوی خود قرار می دهید، جوراب های حوله ای را می پوشیدن و زیر پتوی نرم خود جا خوش می کنید و به آرامی به خواب می روید. می بینید که نقش پتو در پاییز پررنگ تر از آن چیزی است که تصورش را می کنید.

به همین علت تصمیم گرفتیم حالا که در آغاز فصل سرما هستیم، در این مطلب از خبرنگاران مگ با هم 7 مدل پتو که در فروشگاه خبرنگاران محبوب و پرطرفدار بوده اند را آنالیز کنیم تا ببینیم استفاده از کدام محصول لذت بخش تر است.

1. پتو مسافرتی مدل پلیسه

یک پتوی دو نفره گرم و عالی از جنس پلی استر که می تواند شما به خوبی گرم کند. این پتوی سفری هم در سفرهای جاده ای کاربرد دارد و هم در شب های پاییزی که روی کاناپه در حال فیلم تماشا هستید می تواند شما را به خوبی گرم کند. اگر در خانه گربه دارید باید بدانید که عاشق این پتو می شوند و همواره روی آن می خوابند.

2. پتو مسافرتی مدل T14

این پتوی نرم و لطیف هم از جنس پلی استر بافته شده و دور دوزی آن مانع از نخ کش شدن و ریش ریش شدن پتو می گردد. سایز این محصول بزرگتر از سایز استاندارد یک نفره است و برای دو نفر هم قابل استفاده است. شما می توانید با خیالی آسوده پتوی خود را در ماشین لباسشویی شویید.

3. پتو یک نفره گلبافت مدل برتر

گلبافت یک برند قدیمی و محبوب در بازار ایران است و تقریبا همه یک پتوی گلبافت در خانه دراند. این پتوی یک نفره از ترکیب نخ و پلی استر ساخته شده و بسیار نرم است. شما می توانید خوابی گرم و آرام را با این محصول تجربه کنید. برای شست وشو هم بهتر است آن را به خشکشویی یا پتوشویی بدهید.

4. پتو مسافرتی سیمین مدل هلیا

یک پتوی بسیار نازک اما گرم که حتی در پیاده روی طبیعت گردی هم می توانید از آن بهره ببرید. این محصول به راحتی تمام بدن شما را بپوشاند و از بدن شما در برابر سرما محافظت کند. جنس آن از پلی استر است و به همین علت وزن بسیار کمی دارد. شاید باور نکنید ولی وزن این پتوی یک نفره کمتر از یک کیلوگرم است.

5. پتو مسافرتی طرح پلیسه

یک پتوی پلی استری نرم دیگر در فهرست محبوب ترین ها که برای استفاده یک نفر مناسب است. این محصول لطیف و کم وزن هیچ پرزی نمی دهد و به راحتی می توانید در هر مکانی آن را با خود همراه داشته و بهره ببرید. قیمت مناسب و تنوع رنگی بالا از مزیت های این محصول است.

6. پتو مسافرتی مدل مخمل

اگر از هواداران جنس مخمل هستید این پتو برترین گزینه برای شما است. سایز این محصول برای یک نفر مناسب است و فقط 650 گرم وزن دارد. افرادی که سرمایی هستند می توانند این پتوی سبک و کم حجم را در کوله خود قرار دهند و همه جا به همراه داشته باشند تا در هر مکانی که احساس سرما کردند به راحتی از آن استفاده نمایند.

7. پتو مدل 1FACE SABA

آخرین پتوی این فهرست هم از جنس پلی استر ساخته شده و بیشتر از آنچه ه فکرش را بکنید نرم است. این محصول یک نفره در 5 رنگ مختلف فراوری شده و بلافاصله بعد از استفاده می تواند بدن شما را گرم کند. اگر اهل سفرهای جاده ای هستید خرید یکی از این پتوها برای شما لازم است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مهر 1402 بروزرسانی: 24 مهر 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109360

به "7 مدل از محبوب ترین پتوهای خبرنگاران در پاییز سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مدل از محبوب ترین پتوهای خبرنگاران در پاییز سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید